Optiuni après-ski in Zell am See

Dincolo de partiile senzationale sau de pistele de snowboard, un punct important care atrage intotdeauna turistii catre Zell am See si ii confera un statut aparte in contextul general al statiunilor de ski austriece este viata de noapte extrem de activa, la fel ca si optiunile apres-ski, foarte variate, dar si facilitatle pentru familii cu copii. Cele mai multe oferte ski Zell am See promoveaza statiunea ca fiind una in care turistii cu stiluri de viata diferite pot gasi cel putin o modalitate alternativa de a-si petrece timpul, in afara partiei de ski.

Statiunea ofera 22 de baruri, pub-uri si cluburi, ceea ce promite seri pline de actiune pentru cei in cautare de asa ceva. Pentru cei care isi doresc iesiri ceva mai speciale exista, de pilda, varianta Schnapps Hans Outside Bar, in varful liniei de telecabina, care poate fi punctul de inceput al unei seri speciale, datorita atmosferei deosebite si a muzicii. In afara de petreceri, pentru familiile mai linistite exista si varianta petrecerii timpului la bowling, pista de toboggan, cinematografe sau patinaj. In plus, Zell am See este celebra si ca una dintre statiunile child-friendly din Austria, existand aici si hoteluri special concepute si premiate, ulterior, pentru serviciile de calitate oferite familiilor cu copii care aleg sa schieze in Zell am See, dar si in Kaprun. Scolile de ski din statiune, de asemenea, au servicii speciale pentru copii, oferite de antrenori secializati pe lucrul cu cei mici. Spa-urile extrem de moderne si apreciate sunt dotate si cu piscine pentru copii, astfel incat parintii sa se poata bucura in liniste de relaxare in timp ce piticii se joaca.

O dovada ca Zell am See este intotdeauna orientata catre familii si ca acestea sunt intotdeauna bine venite aici, pentru sezonul de iarna 2013/2014 a fost lansat programul de gratuitate pentru copii cu varste de pana la 12 ani, care sunt cazati gratuit in camera cu parintii.