Mitul curentului la masea

Oamenii nu cred ca exista curent si pun totul in baza unui mit. Se pare ca nu poti sa tragi curent la o masea sau la o ureche si apoi sa se umfle, chiar daca asa se intampla. Cine nu stie, nu cunoaste, si degeaba vorbeste. Cine a trecut prin experiente similare cu siguranta nu mai considera curentul doar un mit.

Personal pot sa ma laud cu o astfel de experienta, de doua ori chiar. Prima cu maseaua. E una dintre cele sensibile si desigur ca imediat trage curent iar a doua cu urechile. Eu chiar cred in mitul curentului, mai ales cand stiu ca stau la pat imediat dupa ce intru in contact puternic cu el. In plus am avut si o mini sinuzita cand eram mai prichindel si acuma zau ca stau cu caciula in cap imediat ce da un pic frigul. Acum nu stiu zau daca e bine sa fii asa precaut dar eu ma pun la mintea miturilor.

In plus prin intermediul curentului putem sa luam si foarte multi virusi, si zic curent pentru ca atunci e vremea mai instabila, duce de colo colo bacteriile, iar primavara cei mai multi copii dar si adulti racesc imediat sau prind ceva.
E am experienta cu curentul si ma enervez cand lumea imi zice ca nu se intampla nimic, ca daca e sa racesti de la aerul rece, racesti si cu asta basta. Eu insa prefer sa ma protejez decat sa mai stau umflata.