Hartia este rabdatoare

Clasa a VI-a B. Prima banca (ce-o fi fost in capul meu....prima banca - auzi!). Prima lectie de gramatica pe anul acesta. Sunt preferata dirigentei (sunt mandra de acest fapt). Oare de asta m-a chemat sa fac meditatii particulare de 2 ori pe saptamana la limba si literatura romana? Chipurile ma pregateste pentru olimpiada la romana pe judet. Sunt chiar onorata!

“Si acum sa trecem la genul substantivelor.  In limba  romana substantivul are trei genuri: masculin, feminin, neutru......” Imi intorc capul usor inspre geam. Este soare, cald, frunzele incep sa capete nuante ruginii, aurii ....de toamna, iar eu....INCEP! Incep sa visez la cum voi arata peste 10-15 ani: voi fi frumoasa, voi fi maritata, voi avea copii, cariera, casa, masina,etc??? Off! Nu stiu....dar ceea ce stiu sigur este faptul ca toate lucrurile astea mi le doresc din tot sufletul. Un lucru se contureaza clar...mi-ar placea sa scriu, sa fiu jurnalist, sa prezint stirile..... “Domnisoara din prima banca.....la tabla va rog!”

2013. Toamna. Frunzele toamnei sunt sublime, colorate in toate nuanÅ£ele de brun, maro, roscat. Etajul III, ultimul birou pe dreapta. Este o zi superba, cu soare si un cer senin.....magistral! Ma uit  pe geam: cladiri predominat gotice, case din care iese usor fum pe hornuri, pasari care inceasrca sa isi regaseasca un drum de mult pierdut. Cred ca sunt frumusica (asa ma vad, asa ma simt, asa imi zic oamenii). Maritata - nebifat, copii - nebifat, cariera-hmmm, nu sunt asa sigura! Jurnalismul nu l-am urmat (s-a inchis facultatea cand sa dau eu examen), prin urmare m-am dus la Drept (sa fie familia mandra in cazul in care ajung avocat) si lucrez intr-un domeniu care nu are nicio o legatura cu legile si normele legale - cultura!

Dar...scriu! Scriu orice, oricat, oricand! Hartia este rabdatoare (am citit eu undeva), suporta orice prostie, orice subiect, orice naivitate.....si pentru asta chiar ii sunt recunoscatoare.