Cand neamurile te scot din sarite....

Fac parte dintr-o familie numeroasa. Ma refer la partea cu unchi si matusi. Prin urmare, am o gramada de verisori, verisoare si nepoate. Culmea e ca pe cat de mult imi placea treaba asta cand eram mica, pe atat de tare o detest acuma. De ce? Fiindca sunt niste persoane barfitoare. Nu le scapa nimic. Dar nimic. Daca faci aia, de ce nu ai facut-o asa. Daca o faci asa, ca de ce nu o faci invers, ca era mai bine asa cum  zisesera ei. Horror. Ma enervez maxim cand ne intalnim.
 
Ultima mea vizita acolo a pus capac. Am zis ca prea curand nu am sa ii mai vizitez, fiindca numai o sa ma enervez. Toata lumea imi sare in cap, ca vezi doamne de ce imi trezesc copila noaptea sa faca pisu? Oare de ce? Sa nu faca pe ea!!!! Si cum eu nu i-am asculat, ce au facut? Exact ca un copil caruia ii iei jucaria... Fuga la ai mei parinti. Si cum nici ei nu stiu multe, m-au luat la 11 metri cum ca fii-mea nu se poate odihni noaptea ca o tot trezesc eu. Concluzia lor sa o las sa faca pe ea. Nu serios? Ma gandeam, oare lor le-ar conveni sa doarma uzi si neschimbati? Ma indoiesc amarnic. Dar cum au experienta vietii, normal ca au dreptate. Prin urmare, zic ca ei si fac fix ca mine. Eu sunt mama picei, prin urmare, am sa o cresc exact cum cred eu ca e mai bine pentru ea. Daca vreau o trezesc de 1000 de ori pe noapte, sa o pun pe olita. So what?

Pfuai ce nervi mi-am facut atunci, si acuma cand imi reamintesc. Asa ca am adoptat metoda mai rarut, ca-i mai dragut! Am sa mai merg in vizita, doar cand mi-oi vedea eu ceafa.