Despre Mona

Monica a fost prietena mea din scoala generala. Mi-a placut foarte mult de ea din clipa in care a fost colega mea de banca si pentru ca mereu cerea sa copieze de la mine.Imi facea placer sa o ajut pentru ca era o fata prietenoasa si incet incet a devenit prietena mea cea mai buna. Mi-a placut ca imi cerea amabil inainte de fiecare test sa o las sa copieze din foaia mea si imi placea ca ies cu ea pe strada si ca ne distram in parcuri.

Imi place orice amintire care are legatura cu ea si ma simt foarte bine in compania ei. Era oachesa si bruneta si nu se descurca bine la basket asa ca mereu ieseam cu ea prin parc sa ma joc sau pe la plimbare. Imi placea mult de ea pentru ca era draguta si pentru ca era mereu aproape de mine cand aveam nevoie. Imi place mult de ea si de amintirile cu ea, cand ne plimbam pe aleile spre Peles si cand ne distram impreuna in parc, dandu-ne in leagane si distrandu-ne. Imi place mult ce faceam cu ea si cum ne distram impreuna, cateodata mai ieseam la film impreuna si ma simteam mai bine in compania ei cand facea glume picante si comentarii despre film.Imi placea mult de ea si imi placea cum se comporta cu mine si ma simt mai bine cand imi aduc aminte de glumele ei si de prietenii ei draguti pe care ii avea pe langa casa. Ii placea sa se joace cu cainii si ma simt mult mai bine cand povestim impreuna si ne amuzam pe seama experientelor pe care le aveam in fiecare zi si imi place ca am intalnit-o si am stat mult timp in compania ei.

Imi place mult sa imi aduc aminte de ea sis a ma las invaluita de parfumul amintirilor cu ea si toate clipele petrecute impreuna imi raman in gand si m-au facut sa ma simt mult mai bine si mai fericita. A fost cea mai buna prietena a mea din generala si mereu ma simteam bine cand discutam despre cine ne place si cum ne descurcam cu baietii .A fost o fata draguta si simpatico si ii placea sa discute cu baietii de la noi din clasa si era tupeista in fata profesorilor cand stia bine ce a invatat. Ii placea mult sa scrie compuneri si sa deseneze frumos si imi placea mult sa admir operele ei in clasa sau in timpul nostrum liber. Imi placea cand mergeam la ea acasa si gateam cartofi pai impreuna pentru a ne dovedi talentul de bucatarese si imi placea cand vedeam desenate pe pereti fel si fel de ciupercute sau personaje din basme. Avea un talent extraordinar la desen si imi placea ce iese din mainile ei fermecate si imi place tot ceeace realiza in versurile si compunerile deosebite pe care le facea. Este o fata draguta, cu ochi negri foarte zambitori si imi place parul ei negru si gingas. Este o fata draguta si foarte simpatica, mereu pusa pe sotii si pe glume, care iesea in fata prin comportamentul ei amuzant si un pic nebunatic, mereu deborda de energie. Mai tarziu am observat ca a dat la facultatea de stiinte politice si in timpul liber se ocupa de diverse articole pentru publicatii online si castiga niste bani pe care ii folosea pentru a se distra in Bucuresti alaturi de prietenul ei.

Mai tarziu s-au mutat impreuna si au inceput sa se distreze impreuna si cred ca in curand se vor casatori. Mai avea un talent deosebit faptul ca realiza bijuterii frumoase si fel si fel de brose pentru ca ii placea sa faca lucruri lucrate manual si imi placea ca reusea sa le vanda la un pret bun si sa mai obtina bani de buzunar.