Haine noi

Daca tot a venit primavara si-a schimbat si blogul meu hainuta.
Nu am de gand sa scriu un post despre cat de frumos e cand stai ca musca la soare in fata blocului sa te incalzesti, cat de frumos e sa vezi cum totul in jur prinde viata, inclusiv gandacii, albinele, capusele, musculitele etc. Cat de placut e sa te plimbi prin parc si sa vezi cate un hoit ramas de asta toamna, cat de frumos e sa vezi cum dragostea prinde viata in lumina calda a soarelui, prin boscheti matzele si cainii, pe asfalt doua muste, intr-un colt doua albine bazaie puternic.
Ehh.. nu’i asa ca e placut cand vine primavara.
Azi am completat integrame dupa ani si ani de zile. Si am descoperit ceva care m-a socat. Pai pe vremea cand mergeam eu cu personalul si aveam juma de metru inaltime si ma invata o tanti sa completez integrame, nu existau dom’le cuvinte de genul email in ele! M-am simtit batrana!
p.s. maine am sa incep sa predau orele de seminar pentru anul 3 la doua materii. Am emotii. Asta chiar o sa fie o experienta interesanta, tot imi doream eu in cls I sa fiu invatatoare, mi se implineste visul acum, sac! Am fost si doctorita (am luat cursuri de prim ajutor in cls a 7) voi si profesoara, ce sa-mi mai doresc acum?! A gata, vreau sa fiu presedintele tarii! )))))