Nah drajii mei, m-am intors. Cu noi planuri de viitor, proiecte interesante, momentan doar la stadiul de proiectii mentale, care in curand  speram ca se vor materializa in modurile corespunzatoare.
Cu o tuse serioasa si antibiotice la activ, va marturisesc ca ma simt mai bine ca oricand, nu mai am nevoie de comedii, mi-a revenit optimismul si cheful de viata.
Datorita faptului ca acest blog stagneaza ( no need to say it, i know), m-am gandit sa mai fac o schimbare si sa scriu  si alte treburi. Momentan am o idee, sa vad daca pe hartie e la fel de interesanta. Cert e ca pana nu o pun in practica, nu voi mai posta atat de des. Cei care ma citesc ca lumea si le place ce scriu eu aici sunt destui si mai sunt si misto, asa ca e okay.
Sper doar sa am destul timp sa intretin si ce am inceput aici cu blogul asta.
In rest, totul bine si frumos? Sa purtati fulare si manusi. Si caciuli. Brotac stie de ce! ^.^
Ne mai auzim. :)