Ani de liceu

In curand se implinesc 10 ani de la terminarea liceului. Si abia astept sa imi revad colegii de clasa, sa vedem cum si-a aranjat fiecare viata. Perioada din liceu a fost cea mai frumoasa etapa din viata mea. Pe atunci nu aveam nici o grija, nici un gand, mergeam la scoala, veneam acasa, ieseam afara. Si da, mai si invatam din cand in cand:). Imi amintesc cu placere de orele de teatru, de cele de cor. Era o  adevarata relaxare sa merg la scoala. Pauza mare era mereu destinata plimbarilor pe langa curtea scolii, sau a  unui suc. Aveam o pauza de 20 de minute, pauza de care ne bucuram din plin. Doar ca zburau atat de repede cele 20 de minute... Singurul lucru care ne dadea mereu fiori, mie cel putin, era momentul acela, cand eram scoasa la raspuns, sau cand trebuia sa dam un extemporal. Insa a fost frumos. Mi-a placut la nebunie, sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa merg la scoala, sa petrec timpul cu colegii mei de clasa. Clasa a 12-a a fost cea mai frumoasa. Invatam pentru bac, si in acelasi timp, ne pregateam pentru  banchetul de sfarsit de an scolar. Toata lumea se pregatea pentru pozele de promotie, pentreu hainele din ultima zi, pentru festivitate. Insa cu siguranta toti am asteptat cel mai mult banchetul, marea petrecere de la restaurant. Si a meritat pe deplin. A fost fantastic! Toata lumea s-a simtit extraordinar. Imi amintesc ziua aceea parca ar fi fost ieri. Sper ca la intalnirea de 10 ani sa ne simtim cel putin la fel de bine ca la acel banchet. Sunt curioasa cati dintre ei isi vor aminti nazbatiile din liceu.