Terenuri la padure

Desi sunt un copil de oras, la fel ca multi dintre cei din generatia mea, mi-am petrecut o mare parte din copilarie la bunici, la tara. Acest lucru ma face sa fiu legata de pamant, si sa ma gandesc cu nostalgie la felul cum imi ieroseam viata intre peretii de beton al unui bloc in loc sa ma bucur de aerul curat si de sunetul padurii.
Poate in primul rand deoarece casa bunicilor mei era asezata langa padure sunt foarte atrasa de o astfel de locatie, dar sunt sigura ca si fara aceasta influenta tot spre un astfel de loc m-as fi orientat.
Desi in prima instanta am cautat pe internet terenuri la padure, dar care sunt situate in principal in zona montana, a trebuit cu parere de rau sa renunt la acest plan in favoarea unuia mai pragmatic. Desi peisajul si linistea unui astfel de loc ma va atrage intodeauna, pentru ca mereu deciziile noastre trebuie sa ia in considerare si factorul financiar, a trebuit sa ma multumesc cu achizitia unui teren in imprejurimile Bucurestiului.
Cu toate acesta nu am renuntat la ideea de a avea padurea aproape si eventual si o apa. Desi la inceput nu am crezut ca voi gasi ceva care sa ma multumeasca, cu suprindere am gasit foarte multe zone care indeplineau criteriile setate de mine. Bucurestiul cu toate ca a “beneficiat” de defrisari masive este inca o zona verde unde am reusit sa gasec terenul perfect pentru casuta mea.
Am luat aceasta decizie, pentru ca banii sunt cei care dicteaza in viata intr-o mare masura, dar in acelasi timp nu ar trebuie sa uitam ca si sufletul nostru trebuie hranit, iar viata intre cei patru pereti a unui bloc nu este pentru multi o viata ideala. Si un alt motiv pentru care am cumparat acest teren este dorinta ca si copii mei sa se bucure de o copilarie linistita in aer curat.