Colegii de munca

E important sa ai o relatie faina cu colegii de la munca. Dar, nu intotdeauna se poate. Unii sunt atat de nesimtiti, incat iti vine sa te impusti. Eu am incercat sa fiu prietena cu toti, insa ulterior am aflat ca ma vedeau ca pe o sarantoaca. Da, mai fratilor, am probleme acasa cu banii si? Care e problema ta? Ca nu am venit sa-ti cer banii sau sa-ti iau mancarea de la gura. Nu mergeam in pauza de masa cu ei, fiindca nu aveam bani, dar nu am crezut niciodata ca asta va fi o problema.

Credeam ca mi-am facut prieteni, insa unii au inceput sa ma judece si sa ma arate cu degetul, lucru care mie nu-mi place. Eu mereu mi-am vazut de treaba mea, si nu am facut rau la nimeni. Sunt mai linistita de felul meu, nici in team buildinguri nu prea am fost. Nu imi place, sa vad cum se imbata, si se fac de mandra minune peste tot. E urat. Mai ales fetele. E ciudat, felul in care esti judecat. Mi s-a spus ca seful nostru este un om rau. Recunosc, asa l-am vazut si eu, prin ochii lor. Insa mi-am dat seama, ca e chiar un tip de treaba. Daca nu era el, eu nu ajungeam sa muncesc in firma asta. Ma rog, momentan sunt in concediu, si stau sa ma gandesc,  daca merita sa ma mai intorc acolo, sau nu. Oricum, de mult, nu ma mai simteam in apele mele, printre ei. Sunt multi care, se fac doar, ca muncesc. Si atunci, altii fac munca lor. O magarie! Si evident, ca nimeni nu zice nimic! Eu am auzit discutiile legate de bonusuri, ca nu se iau, sau ca-s prea mici, si la prima discutie cu seful, i-am spus. Nu m-a dat afara, nu m-a mancat, a apreciat ca am fost sincera. Probabil veti zice, ca i-am dat in gat pe colegi, dar nu a fost asa. Lor le era teama sa zica adevarul, si l-am zis eu, pentru ei. Nu am dat nici un nume. Oricum nu a contat, fiindca nu s-a schimbat nimic.

In concluzie, relatia mea cu colegii e proasta, foarte proasta! Dar incepe sa nu imi mai pese. Ei ies impreuna in cluburi, eu stau cu familia. Ei se lingusesc, eu imi vad de treaba si tac, si lista poate continua. Ma opresc insa aici, fiindca nu vreau sa par o rautacioasa. Am avut insa o relatie speciala cu o colega, care m-a ajutat mereu. Ea va ramane mereu in sufletul meu, desi nu m-a mai cautat de ceva timp. Dar, tot draga mi-a ramas.