Nu stiu cum!

nu stiu cine sta intre mine si mine adesea, de nici macar nu ma pot intelege
iar uneori din atata diversitate imi vine foarte greu alege.
nu stiu cine ma arunca pe pasii grabiti ai veseliei uneori
si nici cine imi dicteaza lacrimile care imi curg pe obraji ca niste fiori
nu stiu cine sta intre mine, cel de zi -
ascunzandu-l perfect pe cel de noapte
plin de melancolie si neimplinire poate…
nu stiu cine sta intre mine si cine ma poate gandi
in toate felurile ce nici macar eu nu stiam ca pot fi
poate ca sunt doi sau trei sau mai multi
Ele sau Iele cu plete de nuiele.
dar dintre toate acestea pasii imi sunt tot marunti.
Nu stiu cine ma ascunde una de alta
poate e momentul sa imi scriu pe palma cu dalta
sa imi amintesc -
ziua ce noaptea gandesc
si noaptea ce ziua vorbesc
sa imi dau silinta sa ma invat cu mine, cu mine, cu mine, mine, ine, ne,
e eee ee
E greu…
Viata cica te invata mereu.
Dar de ce mama naibii trebuie sa ne fie atat de greu?