Tipuri de implanturi mamare

Implanturile mamare au devenit astazi o solutie salvatoare pentru un numar din ce in ce mai mare de femei. Desi majoritatea doamnelor aleg sa apeleze la chirurgul estetician pentru o operatie de augmentare mamara din motive ce tin de imbunatatirea imaginii, exista si femei care abordeaza augmentarea mamara din perspectiva chirurgiei reparatorii si care au nevoie de implante mamare din motive precum absenta totala a glandei mamare, sau reconstructia sanului ca urmare a ablatiei, asimetrii sau malformatii mamare.

Indiferent ca vorbim despre chirurgie estetica sau chirurgie reparatorie, implantele mamare care se folosesc de catre specialistii in domeniu, sunt aceleasi. Iata mai jos variantele. Protezele pot fi rotunde sau anatomice, forma cea mai adecvata corpului fiecarei femei fiind stabilita de catre medic dupa examinarea morfologica a sanului. In cadrul acestei examinari se observa tesutul gras mamar, muschii toracici si fermitatea pielii si se stabileste forma protezei dar si daca aceasta va fi implantata retro-muscular sau nu. In timp ce protezele anatomice (ce imita forma naturala a sanului) sunt perfect adecvate femeilor subtiri, fara tesut gras si cu piele ferma, dar si doamnelor care nu au aproape deloc glanda mamara sau celor care necesita reconstructie, protezele rotunde confera o forma mai buna in partea de sus a sanului si un decolteu de invidiat. In cazul protezelor fiziologice exista riscul de rotire daca tehnica chirurgicala este deficitara, la protezele rotunde acesta, chiar daca exista, nu implica si schimbarea formei sanului ca in cazul primelor. Un alt criteriu de separare a implantelor mamare este dupa continutul acestora, fiind vorba aici despre implante mamare cu gel de silicon si implante cu ser fiziologic.

Cele mai folosite proteze sunt cele din gel de silicon invelit intr-o membrana din silicon, care confera o senzatia naturala si agreabila la atingere, dar si un rezultat armonios si foarte estetic. Protezele cu ser fiziologic se pun la locul implantului desumflate si se umplu cu ser dupa implantare. Nici serul fiziologic si nici gelul de silicon nu sunt daunatoare organismului, insa daca tesutul cutanat este moale aspectul poate fi mai putin estetic in cazul protezelor cu ser.

Model fashion, de catalog sau comercial? Care este pentru tine si care nu?

Visul multor domnisoare care au un corp placut vederii si suficienta ambitie sa castige si un ban dintr-o astfel de meserie este sa ajunga model fashion. Ca sa fii un model de acest tip trebuie sa ai inaltimea si masurile perfecte, 60-90-60, sa stii cum sa mergi si sa iti mentii o pozitie a corpului dreapta, sa fii dispusa sa devii persoana publica. De ce? Modelul fashion apare in reviste sau editoriale, semneaza contracte cu marile firme de publicitate, este prezent la prezentari de moda de la case de moda renumite.

Programul este unul solicitant in majoritatea timpului pentru ca se lucreaza cu hair stilistis, make-up artisti si producatori sau fotografi, directori, asa ca trebuie sa fii pregatita sa fii mereu in vizorul mass-media. De asemena, modelul fashion participa la castinguri, trebuie sa pastreze legatura cu agentia mai mereu si sa ofere cele mai bune aparitii indiferent de starea de spirit sau de cea fizica. Nu trebuie confundat modelul acesta cu modelul comercial. In acest caz, conteaza mult inaltimea, nu prea sunt acceptate modelele minione, in schimb se poate sa fii si mai in varsta si sa ai forme mai dezvoltate. O cerinta pe care orice model comercial o va respecta va fi posibilitatea de a intra intr-un rol si de a fi bun la actorie. Carisma, stiinta de a poza indiferent pentru ce brand si posibilitatea de a te juca cu diverse detalii ale corpului tau, de a scoate in evidenta anumite trasaturi doar prin simpla modificare a posturii sunt doar cateva dintre atuurile pe care vei fi obligata sa le ai mereu la tine.

Aceeasi varietate de criterii de selectie o vei gasi si in cazul modelelor de cataloage, acestea fiind si inalte si scunde, si slabe si plinute. Conteaza mult sa ai si un look care sa se muleze pe ceea ce isi doreste publicul tinta stabilit de compania pentru al carei catalog pozezi.